سوالات متداول

۱۲ تیر ۱۳۹۷

چرا حتما باید در بازی ثبت نام کنم؟

تا زمانی که ثبت نام نکنید، اطلاعات بازی شما ذخیره نمیشه و اگه به هر دلیلی اکانت مهمان‌تون از روی گوشی پاک بشه اطلاعاتتون هم پاک میشه.

چرا در بازی به سکه نیاز داریم؟

تعداد سکه‌هایی که دارین، در صفحه اصلی بازی‌تون، بالا و سمت چپ نشون داده شده.

برای استفاده از راهنمای سوال‌ها، فعال‌سازی بازی نامحدود، شتاب‌دهنده، لیگ ستاره و ساخت گروه یا انجام بازی گروهی و داشتن برخی آواتارها، به سکه نیاز دارید.

با هر برد بازی، مقداری سکه جایزه می‌گیرید. برای داشتن سکه‌های بیشتر می‌تونید از سکه‌های هدیه استفاده کنید یا از فروشگاه سکه بخرید.

چطوری سکه بخرم؟

در صفحه اصلی بازی، رو «فروشگاه» (پایین و سمت راست) کلیک کنید. بسته سکه‌ای رو که می‌خواید خریداری کنید انتخاب کرده و فروشگاهی که می‌خواید از طریق اون خریدتون رو انجام بدین انتخاب کنید.

چرا نمی‌تونم سکه بخرم؟

برای خرید حتما باید فروشگاهی که از آن بازی را دانلود و نصب کردین (مانند: کافه بازار- سیبچه - ایران اپس - مایکت -پارس هاب) روی گوشیتون نصب داشته باشین تا بتونید فرآیند خرید رو تکمیل کنید.

چرا سکه‌هایی که خریدم برام اضافه نشد؟

اگر بسته رو خریداری کردین اما سکه به حسابتون اضافه نشده، لطفا دوباره وارد قسمت فروشگاه شده و روی بسته سکه‌ای که خریداری کردین بزنین تا سکه‌های خریداری شده به حساب شما واریز بشه.

چطوری ایمیلمو ثبت کنم؟

برای ثبت ایمیل‌تون، در صفحه اصلی بازی، روی آیکون کادوی سبز رنگ پایین و سمت راست کلیک کرده و گزینه «ثبت ایمیل» رو انتخاب کنید. در قسمت «ایمیلتو وارد کن و جایزه بگیر» ایمیل‌تون رو وارد کنید. سپس از بازی خارج شده و وارد ایمیل‌تون بشین. در ایمیلی که براتون ارسال شده، روی لینک تایید آدرس ایمیل کلیک کنید. ایمیل تون ثبت شده و ۲۰۰ سکه بهتون اضافه میشه.

چطوری رمزم رو از داخل بازی تغییر بدم؟

در داخل تنظیمات دربخش اطلاعات کاربری شما می‌توانید رمز خودتون را تغییر دهید برای این کار باید رمز قبلی خودتون را به خاطر داشته باشید.

رمزم یادم رفته و نمی‌تونم از داخل بازی تغییرش بدم، چیکار کنم؟

با ایمیلی که در بازی ثبت کردید می‌تونید رمزتون رو تغییر بدید. بدین صورت که در هنگام ورود به بازی گزینه (عضو هستم) رو بزنید و پس از وارد کردن نام کاربری (فراموشی رمز) رو بزنید بلافاصله وارد ایمیل تون بشید و بر روی (لینک بازیابی) کلیک کنید و رمزجدید خودتون رو ثبت کنید.

چطوری می‌تونم نام کاربریمو تغییر بدم؟

در داخل تنظیمات دربخش اطلاعات کاربری شما می‌تونید نام کاربری خودتون رو تغییر بدید. دقت کنید که فقط یک‌بار تو قسمت مشخصات کاربری می‌تونید نام کاربریتون رو عوض کنید.

کد دعوت کجاست؟

در منوی اصلی پایین سمت راست روی عکس کادو کلیک کنید در قسمت “دعوت دوستان” کد دعوت شما در بالا نمایش داده شده است.

کد دعوت دوستانم را در کجا باید وارد کنم؟

در داخل تنظیمات در بخش “جایزه بگیرید” کد را وارد کنید و اگر قبلا کدی را وارد نکرده باشید ۲۰۰ سکه جایزه می‌گیرید. هر کاربر فقط یک بار می‌تونه کد دعوت یک کاربر دیگه رو وارد بازی ش کنه.

چطوری دوستامو به بازی دعوت کنم؟

در صفحه اصلی بازی، روی آیکون کادوی سبز رنگ پایین و سمت راست کلیک کرده و گزینه «دعوت دوستان» رو انتخاب کنید. در صفحه جدید که براتون باز میشه، انتخاب کنید که از چه طریقی می‌خواید بازی رو به دوستتون معرفی کنید: - شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام - ایمیل - پیامک با انتخاب یکی از روش‌های بالا و انتخاب دوستتون، پیام معرفی بازی و کد دعوت شما برای دوستتون ارسال میشه. اگر دوستتون موقع ثبت‌نام در بازی، کد دعوت شما رو وارد کنه، هم به شما و هم به دوست‌تون نفری ۲۰۰ سکه جایزه داده میشه.

کد جایزه را باید کجا وارد کنم؟

در داخل تنظیمات در بخش “جایزه بگیرید” کد را وارد کنید کدهای تخفیف محدودیت تعداد و محدودیت زمان دارند که توسط تیم مربوطه تعیین می‌گردد، همیشه کانال ما را دنبال کنید و به محض دریافت کد اون رو وارد کنید قبل از اینکه محدودیت اون تمام بشه

چطوری آواتارم رو تغییر بدم؟

برای تغییر آواتار، در صفحه اصلی بازی، وارد قسمت «فروشگاه» بشید. در قسمت «انتخاب آواتار» می‌تونید روی هر کدوم از گزینه‌های «رنگ پوست»، «دهان»، «چشم»، «موی سر» و «موارد خاص» کلیک کنید. شرط انتخاب برخی آواتارها اینه که سطح بازی تون به حداقلی برسه. می‌تونید روی هر کدوم از مواردِ فهرستی که بهتون نشون داده میشه کلیک کنید تا شکل جدید آواتارتون رو ببینید. در نهایت بعد از انتخاب گزینه مورد نظر، روی «انتخاب کن» کلیک کرده و برای ذخیره آواتار انتخاب شده روی «ثبت آواتار» بزنید.

شتاب‌دهنده چیست؟

شتاب‌دهنده سرعت بالا رفتن تجربه‌های شما رو در بازی‌ها و بردهایی که خواهید داشت (با توجه به شتاب‌دهنده‌ای که فعال کردید) زیاد می‌کنه و باعث میشه سطحتون سریع‌تر بالا بره. مثلا شتاب‌دهنده ۲.۵ برابر، هر ۱ تجربه شما رو ۲.۵ تجربه حساب میکنه زمانی که شتاب‌دهنده‌ای رو فعال کرده باشین، علامت ⚡️ بالای صفحه بازیتون فعال میشه.

چطوری سطحم بالا میره؟

برای اینکه سطحتون بالا بره باید تعداد تجربه‌هایی که کسب می‌کنید به حد نصاب برسه. کنار آواتارتون یک عدد در یک ستاره سبز نوشته میشه که نشون‌دهنده سطح شماست. زیر این عدد یک نوار هست که تعداد تجربه‌های مورد نیاز برای رفتن به سطح بالاتر رو نشون میده. وقتی این نوار کامل پر بشه، به سطحتون یکی اضافه میشه. هر چی که سطحتون بالاتر باشه، به تجربه‌های بیشتری نیاز دارین تا سطحتون افزایش پیدا کنه.

چطوری تو لیگ هفتگی شرکت کنم؟

اول هر هفته شما به صورت خودکار وارد لیگ هفتگی می‌شید و امتیازتون به ۲۰۰۰ تغییر پیدا می‌کنه و تا آخر هفته فرصت رقابت دارید. هر بازی که انجام بدید در بخش حریف شانسی روی امتیاز شما تاثیر میذاره ولی لیگ ستاره تاثیری نداره در پایان هفته جمعه ساعت ۱۲ شب رقابت تمام میشه

آمار بازی‌هامو از کجا می‌تونم ببینم؟

اگر در صفحه اصلی بازی، روی آواتارتون کلیک کنید، صفحه‌ای بهتون نمایش داده میشه که در اون آمار کلی بازی‌هاتون نشون داده شده. درصد بازی‌های برد، باخت و مساوی که داشتین؛ درصد پاسخ‌های درست تون به سوالات با تفکیک موضوعی؛ و تعداد بازی‌های بدون اشتباهی که داشتین نشون داده میشه.

دستاوردها چی هستند؟

  • در قسمت دستاوردها، صفاتی رو که به خاطر فعالیت‌های مختلفتون در بازی به دست آوردین، مشاهده می‌کنین.
  • در قسمت افتخارات، ستاره‌هایی که در لیگ ستاره 🎖 به دست آوردین و کاپ‌های هفتگی 🏆 نشون داده میشن. برای مشاهده دستاوردها و افتخارات بازی‌تون، در صفحه اصلی روی آواتارتون کلیک کنید. در صفحه باز شده، روی قسمت دستاوردها یا افتخارات کلیک کنید.

چطور می‌تونم در بازی برای کسی درخواست دوستی بفرستم؟

در هر بازی که انجام میدین (بازی با حریف شانسی، لیگ ستاره، بازی گروهی)، می‌تونید با کلیک روی آواتار هر بازیکن، براش درخواست دوستی بفرستید.

چطور لیست دوستانم رو ببینم؟

در صفحه اصلی بازی، با کلیک روی «شروع بازی جدید» وارد صفحه‌ای میشید. در قسمت پایین صفحه، لیست دوستان شما نمایش داده میشه.

چطور می‌تونم با یکی از دوستانم که میشناسم بازی کنم؟

با تایپ کردن اسم حریف مورد نظرتون، اون شخص رو پیدا کنید و براش پیغام درخواست بازی بفرستین. زمانی که درخواست شما رو پذیرفت، بازی شروع میشه.

چقدر وقت دارم تا بازی‌ام رو انجام بدهم؟

هر بازیکن ۱۲ ساعت وقت داره تا نوبتش رو بازی کنه. اگر نوبتت باشه و بعد از ۱۲ ساعت بازی نکنی، مثل این می‌مونه که تسلیم بشی.

لیگ ستاره چیست؟

در هر لیگ از همه افراد ۱۲ سوال یکسان از موضوعات مختلف پرسیده میشه. حداکثر زمان پاسخ به همه سوالات ۱۵۰ ثانیه س. لیگ ستاره فقط یک ساعت طول میکشه و همه باید در همین زمان به سوالها پاسخ بدن. حتما باید همه 10 نفر مشخص بشن تا لیگ شروع بشه. نفرات اول تا پنجم به ترتیب رتبه، ۵ تا ۱ ستاره می‌گیرن و نفرات ۶ تا ۱۰ لیگ، ۱ تا ۵ ستاره از دست خواهند داد. اگر دو نفر امتیاز برابر داشته باشند، کسی که در زمان کمتری سوال‌ها رو جواب داده، رتبه بهتری داره.

چطور میتونم در لیگ ستاره شرکت کنم؟

حداقل سطح برای شرکت در لیگ ستاره ۶ است. برای شروع لیگ ستاره، باید ۳۵ سکه پرداخت کنی یا اینکه یک فیلم تبلیغاتی رو تا انتها ببینی.

راهنماهای لیگ ستاره چطور هستند؟

تمام راهنماها در هر سوال روشن هستند، ولی با هر بار استفاده قیمت شون بیشتر میشه.

بازی گروهی چیست؟

در بازی گروهی دو گروه ۱۰ تا ۳۸ نفره با هم رقابت می‌کنن
مدیر و معاون‌های گروه می‌تونن بازی گروهی رو شروع کنن. هر کدوم از اعضا که تو بازی گروهی هستن، حداکثر می‌تونن ۲ دور بازی کنن. گروه برنده، با مجموع تعداد جواب‌های درست همه اعضای گروه تعیین میشه. همه اعضای گروه برنده که در بازی شرکت کردن، سکه و تجربه جایزه می‌گیرن. توی گروه همه میتونن با هم چت کنن، به همدیگه کمک کنن و واسه بازی گروهی هماهنگ بشن. امتیاز هر گروه با توجه به امتیاز شخصی اعضا و برد و باخت گروه تو بازی گروهی تعیین میشه. هر گروه یک مدیر و تعدادی معاون داره که توسط مدیر انتخاب میشن. هر چی تعداد اعضای گروه بیشتر باشه، امتیاز گروه بیشتر میشه و تاثیر امتیاز اعضای بالاتر در امتیاز گروه بیشتر است.

بازی نامحدود چیست؟

در حالت عادی نمیشه همزمان بیشتر از ۵ بازی در حال انجام داشت. اگر دوست داری بیشتر از ۵ بازی همزمان داشته باشی، می‌تونی با پرداخت ۲۰۰ سکه بازی نامحدود داشته باشی و با هر چند تا حریف که بخوای بازی کنی. وقتی بازی نامحدود رو انتخاب کردی، بالا صفحه بازی ت «علامت بینهایت» فعال میشه و می‌تونی به هر تعداد که بخوای، بازی جدید شروع کنی. حداکثر بازی‌های لیست «نوبت شما» ۶ بازی ه. پس باید نوبت خودت رو بازی کنی تا بتونی دوباره بازی جدیدی شروع کنی. هر بازی نامحدود از زمانی که فعال میشه تا ساعت ۲۴ هر شب ادامه داره.

از راهنماها چطور استفاده کنم؟

موقع جواب دادن به سوال‌ها می‌تونید با مصرف سکه از یکی از راهنماهایی که سمت راست سوال تون نمایش داده میشه استفاده کنید.

دقت کنید که هیچ کدوم از راهنماها گزینه صحیح رو بهتون نشون نمیدن و فقط شما رو در انتخاب گزینه صحیح راهنمایی میکنن.

💡 اولین راهنما (بالاترین راهنما) که یک علامت کرونومتر است، به زمان بازیتون که در حالت عادی ۱۸ ثانیه س، ۱۰ ثانیه اضافه میکنه. برای استفاده از این راهنما ۳۰ سکه مصرف میشه.

💡 دومین راهنما که علامت اون چند آدم هست، درصد تعداد کلیک بقیه کاربران رو روی گزینه ها نمایش میده. برای استفاده از این راهنما ۶۰ سکه مصرف میشه.

💡 سومین راهنما دو تا از گزینه های غلط رو حذف میکنه و کافیه که شما بین دو گزینه دیگه (یکی درست و یکی غلط)، گزینه درست رو انتخاب کنید. برای استفاده از این راهنما ۴۰ سکه مصرف میشه.

💡 چهارمین راهنما (پایین ترین راهنما) به این صورته که اگه روی گزینه ای کلیک کردین و جواب درست نبود، بهتون یک شانس دیگه میده که بتونید گزینه درست رو انتخاب کنید. برای استفاده از این راهنما ۴۰ سکه مصرف میشه. لطفا توجه داشته باشید که در بازی گروهی و لیگ ستاره، با کلیک روی هر راهنما، هزینه اش بیشتر میشه.


QuizBazaar

کوییز بازار

تو کوییزبازار کلی وسیله مثل ماگ, تی شرت, قاب گوشی و کارت هدیه کوییزی میتونی تهیه کنی!

مطالب مرتبط