مسابقه‌ی نوروزی کوییز ویژه‌ی محتواسازان؛ جایزه‌ی ۵ میلیون تومانی برای ویدئوی برتر و شانس دیده شدن توسط ده‌ها هزار نفر

۲۳ اسفند ۱۳۹۹


کوییز آو کینگز همزمان با آغاز فصل یازدهم (بوی عیدی)، مسابقه‌ای ویژه‌ی تولیدکنندگان محتوا در بسترهای مختلف برگزار می‌کند. ویدئوهای ارسالی به این مسابقه توسط کوییز بررسی و در انتها یک ویدئو برنده‌ی جایزه‌ی ۵ میلیون تومانی می‌شود. تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی مشابه گرفته تا یوتوب و آپارات، امکان ساخت ویدئوی جدید و شرکت در این مسابقه را دارند.

سال ۹۹، نقطه‌ی عطفی در همکاری کوییز با محتواسازان اینترنتی به حساب می‌آید. طی این ۵ سال، تجربه‌های همکاری زیادی را در کوییز داشتیم؛ اما امسال و با اضافه شدن تولیدکنندگان محتوا در توئیچ، یوتوب و آپارات حال و هوای این همکاری‌ها متفاوت بود.


محتواسازانی که عموما در زمینه‌ی بازی‌های ویدئویی فعال هستند و بهتر از هر قشر دیگری ماهیت کوییز آو کینگز را درک می‌کنند. به دنبال همکاری کوییز با محتواسازان اینترنتی و پتانسیل‌های بیش‌تری بازی به واسطه‌ی محتواهای به‌روزرسانی منظم، محتواسازان دیگر نیز به این روند اضافه شدند و ویدئوهایی با محوریت کوییز تولید کردند. اگر شما هم یکی از این محتواسازان هستید و تصمیم دارید تا ویدئوی جدیدی از کوییز بسازید، این پست بلاگ جزئیات یک مسابقه‌ی نوروزی و جذاب را با شما به اشتراک می‌گذارد.


عید امسال با کوییز

فرقی نمی‌کند که ویدئوی کوییزی خود را برای چه بستری آماده می‌کنید. چه آپارات را برای فعالیت انتخاب کرده باشید و چه یوتوب، تفاوتی در انتخاب کوییز نخواهد داشت. حتی اگر از اینستاگرام به‌عنوان اصلی‌ترین رسانه‌ی خود استفاده می‌کنید، باز هم شانس یکسانی برای برنده شدن در این مسابقه دارید.


از امروز تا ۱۵ فروردین، یک ویدئوی جدید از کوییز آو کینگز و فصل عید بساز و منتشر کن! بهترین ویدئو از دید کوییز، باید: صمیمی، خلاقانه و دارای کیفیت مطلوب صدا و تصویر باشد. به همین سادگی! حتی برای ثبت ویدئو هم لازم نیست کار خاصی انجام بدی و تیم کوییز به‌صورت روزانه با رصد بسترهای موجود، ویدئوی شما رو در مسابقه شرکت می‌دهد. البته لازم به یادآوری نیست که در صورت منشن کردن کوییز آو کینگز در شبکه‌های اجتماعی، علاوه بر احتمال بازنشر محتوا - در صورت تطابق با استانداردهای مد نظر تیم شبکه‌های اجتماعی - از این‌که ویدئوی شما به دستمان رسیده است، مطمئن خواهید شد.


جدول دقیق زمان‌بندی

۲۳ اسفند / آغاز فراخوان

۲۳ اسفند الی ۱۴ فروردین / مهلت انتشار ویدئوها

۱۵ فروردین / پایان مهلت ساخت ویدئو و انتشار عمومی

هفته‌ی سوم فروردین / اعلام برنده و بازنشر محتوا در رسانه‌های مد نظر کوییز


۵ میلیون جایزه و چند هزار بازدید

به بهانه‌ی مسابقه‌ی نوروزی کوییز، محتواهای مرتبط با آن بیش از قبل در شبکه‌های اجتماعی ما بازنشر می‌شوند. علاوه بر این و پس از انتخاب بهترین‌ها، کوییز با استفاده از رسانه‌های خود، ویدئوی برنده را به دست افراد بیش‌تری می‌رساند.

هم‌چنین ویدئوی برنده که از نظر داوران کوییز بهترین باشد، مبلغ ۵ میلیون تومان به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد. فراموش نکنید که برای شرکت در مسابقه فقط تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ فرصت دارید.



QuizBazaar

کوییز بازار

تو کوییزبازار کلی وسیله مثل ماگ, تی شرت, قاب گوشی و کارت هدیه کوییزی میتونی تهیه کنی!

مطالب مرتبط