معرفی چالش‌های آنلاین کوییزکاپ

۱۴ مرداد ۱۳۹۸

کوییزکاپ امسال در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود. ابتدا بخش انفرادی برگزار خواهد شد که شامل دو مرحله‌ی انتخابی برای راهیابی به مرحله نهایی و فینال حضوری است. بعد از برگزاری مرحله‌ی آنلاین انفرادی، مرحله‌ی تیمی آغاز می‌شود که این مرحله نیز شامل دو بخش خواهد بود. برندگان مراحل انفرادی و تیمی، مستقیما به فینال حضوری کوییزکاپ راه پیدا خواهند کرد.

در ادامه هر یک از مراحل آنلاین را توضیح خواهیم داد:


مسابقه‌ی آنلاین انفرادی

مسابقه‌ی آنلاین انفرادی شامل دو مرحله‌ی سوال طلایی و حالت رکورد است که در صورت اتمام مرحله‌ی اول (سوال طلایی)، بلیت مرحله‌ی دوم (حالت رکورد) را دریافت خواهید کرد. ۱۱۰ نفر برتر حالت رکورد به مسابقه‌ی حضوری مرحله‌ی نهایی کوییزکاپ راه پیدا خواهند کرد.


مرحله‌ی اول آنلاین

در این مرحله، چالش سوال طلایی رو باید به اتمام برسونی. به این صورت که می‌بایست به ۲۵ سوال طلایی، پاسخ درست بدی. سوالات طلایی با عکس پس‌زمینه‌ی جام، از سایر سوالات متمایز و در بازی‌های «تک به تک» در دسترس هستند. در صورت ارسال ۳ جواب غلط به این سوالات، میتونی دوباره شانس خودت رو برای شروع مجدد چالش امتحان کنی. هم‌چنین با اتمام این چالش، جام این مرحله به افتخارات در صفحه‌ی پروفایلت اضافه میشه. برای این مرحله، پکیج ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که در صفحه‌ی چالش امکان سفارش اون وجود داره.


با سفارش پکیج ویژه، موارد زیر رو به‌دست میاری:

۳۰۰۰ سکه

شتاب‌دهنده ۲.۵ برابر ۷ روزه

بازی نامحدود تا آخر زمان چالش


در ضمن، تو جوایز چالش تغییرات زیر صورت می‌گیره که در صورت پاسخ دادن به سوالات، سکه‌ی دریافتی به‌میزان جدول زیر افزایش پیدا می‌کنه:


سکه‌های دریافتی در چالش انفرادی
جوایز عادی جوایز پکیج ویژه تعداد پاسخ‌های صحیح
۱۰۰ ۳۵۰ ۵
۲۰۰ ۶۵۰ ۱۰
۳۵۰ ۱۰۰۰ ۱۵
۶۵۰ ۱۵۰۰ ۲۰
۱۲۰۰ ۳۰۰۰ ۲۵


مرحله‌ی دوم آنلاین

با اتمام مرحله‌ی اول انفرادی، بلیت شرکت تو مرحله‌ی دوم رو دریافت می‌کنی. تو این مرحله، ۱۱۰ نفر برتر مستقیم به مرحله نهایی مسابقات حضوری کوییزکاپ راه پیدا می‌کنند. تو این مرحله می‌بایست در حالت رکورد، بین ۱۱۰ نفر برتر باشی تا مستقیما به مسابقه حضوری کوییزکاپ صعود کنی. در پایان چالش، به تمامی کسانی که در مرحله ی دوم آنلاین شرکت کردند، دعوت‌نامه‌ی مسابقات حضوری داده می‌شه که در مسابقه‌ی حضوری از بین این افراد، ۱۸ نفر برتر به فینال راه پیدا خواهند کرد.


هم‌چنین برای این مرحله، پکیج ویژه‌ای در نظر گرفته شده که در صفحه‌ی چالش امکان سفارش اون وجود داره و با سفارش پکیج ویژه، موارد زیر رو بدست میاری:

۳۰۰۰ سکه

آواتار مخصوص

۴۰ قلب

قلب نامحدود برای رکورد تا آخر چالش


به‌روزرسانی: پست معرفی چالش‌های تیمی اضافه شد.


همین الان با نصب یا بروزرسانی کوییز آو کینگز، خودت رو برای یک رقابت هیجان‌انگیز و نفس‌گیر آماده کن!



منبع:
Quiz of Kings
QuizBazaar

کوییز بازار

تو کوییزبازار کلی وسیله مثل ماگ, تی شرت, قاب گوشی و کارت هدیه کوییزی میتونی تهیه کنی!

مطالب مرتبط