معرفی چالش فیلم‌باز

۲۰ بهمن ۱۳۹۷

جشنواره فیلم فجر جزو مهم‌ترین جشنواره‌های سینمایی ایرانه که از سال ۱۳۶۱ در اواسط بهمن ماه هر سال برگزار میشه. از سال ۱۳۷۴ هم بخش فیلم‌های بین‌المللی به جشنواره فجر اضافه شده. سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر امسال هم از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در حال برگزاریه.


بخش سینمای ایران جشنواره شامل:

۱. سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران)

۲. نگاه نو (فیلم‌های اول)

۳. سینما حقیقت (آثار مستند سینمایی)

۴. هنر و تجربه (تجربه اول)

۵. انیمیشن (این بخش از دوره سی و چهارم یعنی سال ۱۳۹۴ به بعد اضافه شده)

میشه که از بین بخش های بالا، “سودای سیمرغ” پرطرفدارترین و حساس‌ترین بخش جشنواره فیلم فجره که هرساله بیشترین اخبار و حواشی رو به خودش اختصاص میده.


جوایز چالش

به مناسبت جشنواره فیلم فجر، کوییز آو کینگز با آپارات فیلیمو، بزرگترین سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال ایرانی و خارجی، مسابقه‌ای به اسم “چالش فیلم‌باز” تدارک دیده. تو چالش فیلم‌باز، شما با جواب‌دادن به سوالاتی در زمینه فرهنگ و هنر، سینما، موسیقی و ادبیات مرتبط با سینما و تموم‌کردن ماموریت‌های سینمای ایران، سینمای هالیوود و سینمای ملل جوایز زیر رو دریافت می‌کنید:


نحوه شرکت‌کردن تو چالش فیلم‌باز

جوایز چالش (شامل سکه و شتابدهنده) کد ۳ روزه رایگان فیلیمو ۲۰ درصد تخفیف اشتراک فیلیمو کد اشتراک ۳ ماه رایگان فیلیمو به قید قرعه برای ۱۰ نفر از کسایی که چالش رو تموم میکنن.


اگه دنبال یه برنامه مناسب برای دسترسی به آرشیو فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی هستی، پیشنهاد می‌کنیم برنامه آپارات فیلیمو رو از دست نده. با فیلیمو میتونی به صورت آنلاین برنامه دلخواه خودت رو، بدون اینکه منتظر دانلود اون بمونی، آنلاین تماشا کنی.


همین الان میتونی آخرین نسخه کوییز رو از فروشگاه‌های زیر دریافت کنی تا بین اولین نفراتی باشی که از جدیدترین قابلیت‌ها و ویژگی‌ها استفاده می‌کنند!



QuizBazaar

کوییز بازار

تو کوییزبازار کلی وسیله مثل ماگ, تی شرت, قاب گوشی و کارت هدیه کوییزی میتونی تهیه کنی!

مطالب مرتبط