همه‌ی آن‌چه باید از فصل اول کوییز و کوییزپلاس بدانید!

۱ فروردین ۱۳۹۹

فصل اول: تور ایران‌گردی کوییز

عناوین محبوب بسیاری در دنیای بازی‌های ویدئویی، از واژه‌ی «فصل» (Season) برای مشخص کردن بازه‌های زمانی رقابت و آغاز رویدادهای بزرگ خود استفاده می‌کنند. فصل‌ها معمولا با یک شمایل بصری خاص، محتوای اختصاصی و رویدادهای هیجان‌انگیز همراه هستند.

کوییز آو کینگز با آغاز سال ۹۹ تصمیم دارد تا با برگزاری هر فصل در قالب چند هفته، محتوای جذاب و سرگرم‌کننده به دست کوییزبازها برساند. فصل اول کوییز که از ساعت ۱۲ شب ۲۹ اسفند آغاز می‌شود، با نام «تور ایران‌گردی کوییز» شناخته خواهد شد. با توجه به اپیدمی کرونا و نیاز به ماندن همه‌ی ما در خانه‌هایمان، کوییز سعی دارد تا با محتوایی پیرامون کشورمان، شما را به یک تور مجازی ببرد.

در این فصل چندین چالش جذاب در دسترس شما خواهد بود. هم‌چنین با پاسخ دادن به هر ۵۰ سوال، جوایز ویژه‌ی بخش فصل را دریافت می‌کنید. مانند همیشه، شرکت کردن در هر فصل کوییز و چالش‌های آن، کاملا رایگان خواهد بود و نیاز به پرداخت هزینه‌ای ندارد. کوییز آو کینگز همواره این اطمینان را به کاربران خود می‌دهد که تجربه‌ی آن مبتنی بر مدل فریمیوم باقی خواهد ماند و کوییزبازها می‌توانند با تکیه بر اطلاعات عمومی خود، به بهترین نتیجه برسند. با این حال برای تسهیل روند پیشرفت کوییزبازان در این بخش، بسته‌ای تحت عنوان «کوییزپلاس» در هر فصل تعریف می‌شود.

نقش کوییزپلاس:

در جریان هر فصل، کوییزبازها با مجموعه‌ای از ماموریت‌های جدید رو به رو می‌شوند. در فصل اول، یک ماموریت کلی تعریف شده است. به این ترتیب با پاسخ دادن به هر ۵۰ سوال، یک هدیه می‌گیرید. این هدایا شامل سکه، بازی نامحدود، قلب و آواتار می‌شوند.

به این ترتیب، بار دیگر تاکید می‌کنیم که شرکت در تمامی فصل‌های کوییز آو کینگز کاملا رایگان خواهد بود و می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از «تور ایرانگردی کوییز» لذت ببرید.

با این حال، یک بلیت ویژه و یک فرم عضویت ویژه برای آن دسته از کوییزبازانی که به هدایای بیش‌تر علاقه‌مند هستند، در نظر گرفته شده است. این بخش که بلیت کوییزپلاس نام دارد، شامل هدایای بیش‌تر، آواتار ویژه و البته عدم محدودیت در گذراندن مراحل می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، برای گذر از هر مرحله، نیازمند زمان ۲۴ ساعته خواهد بود؛ اما با بلیت ویژه، این محدودیت از بین می‌رود.

شایان ذکر است که بلیت ویژه برای مدتی محدودی با تخفیف در دسترس شما کوییزبازان قرار گرفته است. حالا ما در ادامه به سوالات رایج شما کوییزبازای عزیز درباره کوییزپلاس پاسخ دادیم:


کوییزپلاس چه فرقی با چالش های تو بازی داره؟

کوییزپلاس بخشی جدا و مجزا از چالش هایی (مانند گردونه، تفاضل، سوال طلایی و موضوع طلایی و …) که به طور منظم در بازی داریم هست، و در حال حاضر مدت زمان ۲۱ روز برای هر فصل از کوییزپلاس در نظر گرفته شده. همچنین کوییزپلاس نیازی به شروع نداره و به محض اینکه بازی رو بروزرسانی کنید، برای شما به طور خودکار فعال میشه.


آیا کوییزپلاس پولیه و برای دریافت جایزه هاش حتما باید پول بدم؟

کوییزپلاس شامل دو بخش جوایز رایگان و ویژه هست که تو بخش رایگان میتونی کلی جایزه مختلف شامل سکه، بازی نامحدود، قلب و آواتار ویژه رو بسته به اینکه چه تعدادی سوال درست تو بازی جواب میدی، دریافت کنی. با تهیه بلیت ویژه میتونی علاوه بر جوایز نسخه رایگان، جوایز نسخه ویژه رو هم بدست بیاری.


چطوری جوایز کوییزپلاس برام باز میشه؟

شما با پاسخ درست به سوالات در بخش های بازی انفرادی، لیگ ستاره و بازی گروهی در کوییزپلاس، ۱ امتیاز دریافت میکنید و به ازای هر ۵۰ امتیاز، جایزه اون مرحله برای شما آزاد میشه. توجه داشته باش که پاسخ درست در بازی های درخواستی، لیگ دوستانه و رکورد، امتیازش تو کویییزپلاس شمرده نمیشه.


چطوری میتونم جوایز ویژه کوییزپلاس رو دریافت کنم؟

برای دریافت جوایز کوییزپلاس میبایست اول بلیت ویژه رو تهیه کنی.


از کجا میتونم بلیت ویژه رو تهیه کنم؟

کافیه تو صفحه اصلی کوییزپلاس روی دکمه سبز رنگ فعالسازی بزنی و سپس بلیت ویژه رو تهیه کنی.


بلیت ویژه رو تهیه کردم، از کجا میتونم بفهم برام فعال شده یا نه؟

وقتی بلیت ویژه رو تهیه میکنی، جوایز بخش ویژه برات آزاد میشه و قابل دریافت میشه، همچنین میتونی با زدن روی دکمه فعالسازی کوییزپلاس، تو صفحه جدیدی که باز میشه ببینی که بلیت کوییزپلاس برات فعال شده یا نه.


چطوری جایزه ها رو دریافت کنم؟

با پیشرفت از طریق پاسخ درست به سوالات، جوایز مراحل باز میشن و برای دریافت اونا کافیه تو صفحه اصلی کوییزپلاس بر روی دریافت بزنی تا جایزه اون مرحله رو دریافت کنی. در صورتی که بلیت کویژه رو تهیه کردی باشی میتونی جوایز ویژه رو هم همزمان دریافت کنی.


من تا چند مرحله جوایز بخش رایگان رو دریافت کردم، آیا با تهیه بلیت ویژه جوایز بخش ویژه تا اون مراحل هم برام فعال میشه؟

بله، شما تو هر زمانی در طول این فصل از کوییزپلاس اگر بلیت ویژه رو تهیه کنی، تمامی جوایز بخش ویژه در مراحل قبل برای شما آزاد و قابل دریافت میشه.


تو هر مرحله باید چقد پاسخ درست بدم تا جایزه هر مرحله برام آزاد بشه؟

با مجموع ۵۰ پاسخ درست به سوالات در هر یک بخش های بازی تک به تک، لیگ ستاره و بازی گروهی جایزه مرحله برای شما آزاد میشه و میتونی با مراجعه به صفحه کوییزپلاس جایزتو دریافت کنی.


چرا جایزه مرحله بعدی برام آزاد نمیشه؟

توجه داشته باش که در هر روز یعنی هر ۲۴ ساعت فقط میتونی یک مرحله رو آزاد کنی و برای دریافت جایزه مرحله بعد میبایست ۲۴ ساعت صبر کنی، اما اگه بلیت ویژه رو تهیه کرده باشی، این محدودیت زمانی وجود نداره. اما یادت باشه که تعداد سوالات درست پاسخ داده بعد از آزاد شدن هر مرحله همچنان شمرده میشه و برای مثال اگه تو یک روز به ۱۰۰ سوال پاسخ درست بدی، بعد از گذشت ۲۴ ساعت میتونی جایزه مرحله بعد رو دریافت کنی.


تو کوییزپلاس مشکل دارم، از کجا میتونم با پشتیبانی تماس بگیرم؟

کافیه تو صفحه اصلی کویییزپلاس، روی دکمه راهنما (بالا سمت چپ) بزنی و سپس بر روی دکمه آبی رنگ پشتیبانی چالش بزنی تا در کمترین زمان، همکاران ما مشکلت رو برطرف کنن.


همین الان میتونی آخرین نسخه کوییز رو از فروشگاه‌های زیر دریافت کنی تا بین اولین نفراتی باشی که کوییزپلاس رو تجربه می‌کنند!



QuizBazaar

کوییز بازار

تو کوییزبازار کلی وسیله مثل ماگ, تی شرت, قاب گوشی و کارت هدیه کوییزی میتونی تهیه کنی!

مطالب مرتبط